top of page
Leveringen & Retouren en terugbetalingen

In welke landen wordt er geleverd?


Wij leveren in het gehele Nederlandse grondgebied (inclusief eilanden). Wij leveren niet buiten Nederland. 

​

Hoeveel kost de verzending?


De verzendkosten worden berekend op basis van het gewicht en de grootte van het product.

​

Wat zijn de levertijden?


We leveren normaal gesproken binnen 3-4 werkdagen nadat we je bestelling hebben ontvangen, met uitzondering van zaterdag en zondag. We kunnen afwijken van deze levertijden rond bijzondere dagen zoals feestdagen, Black Friday, stakende koeriers of andere redenen van overmacht (weersomstandigheden). We raden je aan om voordat je je bestelling bevestigt, altijd te controleren of het opgegeven adres voor levering correct is.

​

Hoe kan ik een bestelling volgen?


Wij werken uitsluitend samen met gerenommeerde transportbedrijven als DHL, PostNL, DHL en UPS en verstrekken altijd een track&trace-code per e-mail om je bestelling gemakkelijk te kunnen volgen. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je bestelling en een e-mail wanneer de bestelling is afgeleverd bij de koerier. In de laatste mail zit een link waarmee je de route van je pakket kunt volgen. Vanaf het moment dat de koerier het pakket in ontvangst neemt totdat deze daadwerkelijk is afgeleverd. 

​

Tot wanneer ik een retourzending insturen ?


Het retourverzoek moet binnen, en niet later dan 14 dagen na de datum van ontvangst van het pakket worden gedaan. De kosten voor het retour zenden zijn voor je eigen rekening.

​

Kan ik mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneren?


Je hebt het recht om één of meerdere producten die je online hebt gekocht, te retourneren. De producten moeten in perfecte staat verkeren, ongebruikt zijn, in de originele verpakking en compleet met eventuele accessoires en instructies.

​

Hoe verstuur ik een retour?

​

Wil je een product retour sturen, volg dan deze stappen:

  • Neem contact op met de klantenservice op via info@innovatisworld.nl om te melden dat je een product wilt terugsturen en dat je een retourformulier wilt ontvangen die je nodig hebt voor de terugbetaling;

  • Vul het retourformulier in die je per e-mail hebt ontvangen;

  • Voeg het ingevulde retourformulier bij het product en verpak dit zo goed mogelijk, om te beschermen tegen schade tijdens het transport;

  • Knip het adresetiket uit en bevestig dit op de buitenkant van je pakket;

  • Lever het pakket af bij je vertrouwde koerier en bewaar het ontvangstbewijs tot je de bevestiging van terugbetaling ontvangt.

  • Pakketten die op kosten van de geadresseerde worden verzonden, worden niet geaccepteerd. 

  • Indien het pakket niet compleet is, of er zijn problemen rondom de levering dan dien je dit binnen 48 uur na ontvangst te melden.

  • Klopt je bestelling niet? Geef dit binnen 48 uur na ontvangst aan ons door, dan lossen we dit zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met info@innovatisworld.nl en vermeld hier duidelijk jouw

bottom of page